SUP-Intro 1 + 2 (3/7)
03.07.2021 kl. 09.00 - 03.07.2021 kl. 14.00
Stenholmsvej 10, 9400 Nørresundby

SUP-Intro

Med vores introforløb er det let at komme hurtigt og sikkert i gang med sporten.

Deltagelse i forløbet omfatter alt udstyr – begynder board, padle, leash, dragt og vest.

(Hvis du har din egen dragt og vest vil det være at foretrække)

Introforløbet omfatter deltagelse i

• SUP-intro 1: Velkommen i klubben, introduktion, teknik & sikkerhed (2 timer)
  • SUP-intro 2: Teknik & sikkerhed (2 timer)
  • 3 x deltagelse i valgfri hold (2 timer): Eksempelvis Søndags SUP, fællestræning eller SUP-Safari
  • Frigivelsesprøve (ca. 1 time)

Du lærer hurtigt at holde balancen på brættet, herefter vil du opleve, hvor meget mere du har mulighed for at udvikle dig: Du lærer at holde en kurs, at padle effektivt nok til at klare strøm og modvind, at blive manøvredygtig i vendinger, at holde balancen, også når det blæser og der er bølger på fjorden. Du afslutter introforløbet med en frigivelsesprøve, hvor du skal demonstrere, at du behersker de mest basale færdigheder.

Når du er frigivet har du mulighed for at leje klubudstyr og tage ud på egen hånd.

******* Corona foranstaltninger *******
Vi kommer tidligst 15 minuter før og tager hjem når aktiviteten er slut
Vi holder god afstand
Klubhus og omklædningsfaciliteter er lukket