401 Torsdag - Windsurfer 1 (2022)
30.06.2022 kl. 17.00 - 30.06.2022 kl. 20.00
Nordjydsk Windsurfing Klub

Praktisk information

Tidspunkt: Torsdage kl. 17.00 - 20.00 i perioden 12. maj - 30. juni (8 uger) 2022.

Pris: 500 DKK

Instruktører:
Mikkel Sjørslev Galsgaard
Frederik Fruergaard
Mathias Frihauge

Krav: Deltagelse forudsætter medlemskab, og at du kan svømme 300 meter.

Udstyr: Deltagelse inkluderer alt udstyr (sejl, bom, board, våddragt, vådsko, og vest), samt undervisningsmateriale. Det vil sige, at NWK stiller disse ting til rådighed, og deltageren skal derfor kun medbringe håndklæde og badetøj.

Vigtig information:
Svømmetest: Ved første kursusgang vil alle deltagere blive bedt om at svømme 300 meter i Limfjorden iført våddragt, vådsko, og svømmevest.
NB: Selvfølgelig under opsyn af de tilstedeværende instruktører, der også vil være synlige i klubbåden.

For yderligere information kontakt: surfskole@nwk.dk

Beskrivelse af Windsurfer 1 (Diplomsejlerskolen)

”Windsurfer 1” er et 8 ugers forløb, hvor du lærer de mest basale færdigheder, som en windsurfer skal kunne for at få den bedste oplevelse på vandet. Du får de første erfaringer med windsurfing og du bliver en del af klubbens miljø sammen med andre sejlere og instruktører. Forløbet inkluderer undervisning, lån af skoleudstyr i undervisningstiden, samt undervisningsmateriale.

Det forventes at du deltager aktivt i hele forløbet.

Diplomet giver efterfølgende mulighed for:

• Videregående niveau
  • Leje klubudstyr