DM SUP & PRONE

Danmarksmesterskaberne i SUP & Prone Paddleboarding 2018 afvikles fra d. 9. – 10. juni 2018. Vi mangler fortsat at afgøre den endelige lokation for mesterskabet og kan derfor ikke løfte sløret endnu.

Til forskel fra de tidligere år vil “flatwater” og “beach race” DM i år blive slået sammen og DM i SUP surfing vil blive afholdt seperat. De primære årsager hertil er at vi gerne vil samle de organiserende kræfter til ét DM for SUP racing og ét DM for SUP Surfing. Særligt SUP surfing har de seneste par år været udfordret ift. afviklingen, da beach race samtidig har været en del af eventen.

DM SUP & Prone Paddleboarding vil i 2018 indeholde følgende discipliner:

• Sprint (kun SUP)
  • Technical Beach Race (SUP + Prone)
  • Longdistance (SUP + Prone)
Tilmeld dig her i klub-modul, så vi kan lave en fælles klub-tur og brug linket til at læse mere om eventet, samt tilmelding og betaling -
09.06.2018
09.06.2018 kl. 08.00 - 10.06.2018 kl. 16.00