Klubmodul henter siden
Mors tur 2018
Tilmeldingsfrist er overskredet

Velkommen til Mors tur 2018

Gennem flere år har klubben haft tradition for en fælles tur til formandens sommerresidens på Mors.
Her har vi adgang til flere sommerhuse og store arealer, så der er plads til alle - enten inde eller i telt.

Sommerhusene ligger på sydvendt strand, og der er mulighed for at Surfe og SUPPE i stort set alt slags vejr. Især med vind fra øst og sydover om til sydvest er det optimalt for windsurfing. Men man kan sejle der i alle vindretninger, og det er ligeledes begyndervenligt, da man kan bunde godt 100 meter fra land.

Vi har også klubbåden med, så hvis der skulle opstå problemer på vandet er hjælpen nær. Der kunne også blive mulighed for at lege med vandski, wakeboard og badering.

Man skal selvfølgelig være medlem for at deltage - men du er velkommen til at tage din familie med :-)

Hvis man lejer udstyr i klubben, så er det muligt at tage med på denne klubtur.
Man skal selv sørge for transport, eller aftale fælleskørsel med de øvrige deltagere.
Der kommer jævnligt deltagerliste ud

Vi kommer ikke til at gå ned på forplejning, og vi hjælpes alle med madlavning, opvask m.m.
Tilmelding foregår herunder. Skriv først, hvor mange voksne og børn, du tilmelder.
Vælg derefter, hvilke måltider du ønsker for BÅDE fredag, lørdag og søndag
Tager du hele pakken kommer du af med 550 for en forlænget weekend med fuld forplejning og herligt selskab
Børn (til og med det år de fylder 14) er med til ca. halv pris.

Priser - forplejning:
 Fredag - voksen med aftensmad    kr. 150
 Fredag - voksen UDEN aftensmad kr. 75
 Fredag - barn med aftensmad kr. 75
 Fredag - barn UDEN aftensmad kr. 35
 Lørdag - voksen mad hele dagen kr. 250
 Lørdag - voksen frokost og aftensmad kr. 200
 Lørdag - voksen aftensmad kr. 150
 Lørdag - barn mad hele dagen    kr. 125
 Lørdag - barn frokost og aftensmad kr. 100
 Lørdag - barn aftensmad kr. 75
 Søndag - voksen morgenmad og frokost kr. 150
 Søndag - barn morgenmad og frokost kr. 75

Program:
Jeg kører til Mors fredag middag, så hvis nogen er tidligt på den fredag, er I velkomne.
Aftensmad fredag serveres ca. kl. 19.00

Søndag slutter vi kl. 12, men er vinden til det, kan man sagtens blive i området og surfe.
Vi hjælpes alle med oprydning og rengøring inden afgang.

Adressen er Mygdammen 1, 7990 Øster Assels (Sydmors) - det tager ca. 2 timer fra Aalborg.

Jeg glæder mig til at se Jer alle på Mors.
Det bliver en fantastisk tur, som altid

Ring til mig (Martin) hvis du vil vide mere på 23222262
Tilmeldte