Foil-follow-up 19-05

På Foil-follow-up for du mulighed for at arbejde videre med foil-teknikken sammen med andre foilere. Eventet er åbent for alle foilere, men når du tilmelder dig, skal du huske at angive, om og hvornår du vil benytte klubbens udstyr.

Når du har deltaget på Foil-intro kan du benytte klubbens udstyr gratis på én Foil-follow-up. Vil du benytte klubbens udstyr derudover, skal du betale for leje af foil-udstyr (eller surfudstyr i øvrigt).

Skal du benytte klubbens udstyr på Foil-follow-up er board og foil gjort klar, når du kommer. Så er det nemt at komme af sted. Du får 1½ time på vandet, og vi kører 3 gange lige efter hinanden.

18.05.2019
19.05.2019 kl. 10.00 - 19.05.2019 kl. 14.30