Klubmodul henter siden
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kære alle Suppere og Surfere,

Atter i år bydes medlemmerne til NWK Nytårskur for at markere starten på det nye 2020.

Programmet omfatter i skrivende stund en velkomstdrink, en tre-retters nytårsfestmiddag leveret af gourmetkokken “Sebbar H.” bestående af lakseforret en speziale, oksemørbrad avec samt Rådhuspandekager med egen hjemmerørt is. Hertil særligt udvalgte vine og bajerske øl samt soft drinks. Efter midnat serveres natmad på grill eller i gryde.
Aftenen vil derudover byde på muligheden for en swing om, bordfodbold, bordcurling samt hyggeligt samvær og fortællinger fra ind- og udland. Hertil udsøgte erotiske drinks og ikke mindst husets særlige Irish Coffee.

Prisen holdes igen i år på det beskedne beløb af 250 kr.
Festudvalget beder om jeres tilmelding, så snart I har besluttet jer (det gør nemlig bestillingen af mad til de helt skarpe priser meget lettere). På forhånd tak ??.

Sidste tilmeldingsfrist d. 1.1 2020

Kærlig hilsen og forhåbentligt på festlig gensyn,

Dennis, Christian N. og Sebbar H.

Tilmeldte
24 /30