SUP-Intro 1 + 2 (Thomas)
Med vores introforløb er det let at komme hurtigt og sikkert i gang med sporten.
Deltagelse i forløbet omfatter alt udstyr – begynder board, padle, leash, dragt og vest.
(Hvis du har din egen dragt og vest vil det være at foretrække)

Introforløbet omfatter deltagelse i
  • SUP-intro 1: Velkommen i klubben, introduktion, teknik & sikkerhed (2 timer)
  • SUP-intro 2: Teknik & sikkerhed (3 timer)
  • 3 x deltagelse i valgfri hold (2 timer): Eksempelvis Søndags SUP, fællestræning eller SUP-Safari.

I Nordjydsk Windsurfing Klub lægger vi høj vægt på sikkerhed og efter 3. træning evaluerer instruktøren sammen med dig om du føler dig sikker nok og kan frigives. så du har mulighed for at padle ud på egen hånd - dvs. uden instruktør. Efter frigivelse, har du mulighed for at leje klubbens udstyr.

Du lærer hurtigt at holde balancen på brættet og vil herefter opleve, hvor meget mere du har mulighed for at udvikle dig: Du lærer at holde en kurs, at padle effektivt nok til at klare strøm og modvind, at blive manøvredygtig i vendinger, at holde balancen - også når det blæser og der er bølger på fjorden.

Kontakt/mere info: +45 22 66 78 78 - sup@nwk.dk
01.06.2024