Begynderhold SUP m/ SUP-intro/-genopfrisk (Bethina)

OPSTART.

Begynder SUP-hold for dig som

- ønsker at starte til SUP,

- ønsker en genopfriskning af SUP-intro

- ønsker at tage SUP-intro i et roligt og dit tempo, og samtidig ønsker at være et forløb med de samme mennesker. (Bemærk nedenstående merpris på DKK 400 samt at du skal kunne deltage på holdet 6 ud af 8 gange)

- for dig, som måske har lidt udfordringer med indlæring

- for dig, som bare ønsker at hygge-sup'e

som  og have helt styr på

- SUP-teknikker fx. padle-teknik

-Vendinger (Fejetag, J-tag, cross bow, pivot)

- At bremse

- Regler på vandet

- Sikkerhed (vi øver makker-redning)

Vi tager en en masse turer på vandet og ser hvad vejret, vind, strøm og energi tillader, men hvor der tages hensyn til den enkelte deltager  dvs. dit formål/-mål med træningen og dine udfordringer.

PRIS
- Hvis du allerede er medlem af NWK, så skal du blot sikre dig, at du har betalt for leje af udstyr.

- Hvis du ikke er medlem af NWK, skal du sikre dig, at du er medlem af NWK (350,- dkk frem til April 2025) og har betalt for intro-forløb (400 dkk). Al ustyr er inkluderet i i Intro-forløb.

Spørgsmål kan rettes til Bethina på bethina@nwk.dk eller ved opkald på 22667878.

04.09.2024
04.09.2024 kl. 18.00 - 04.09.2024 kl. 20.00