Klubmodul henter siden
NWK klubtur til Sennels 2021
Tilmeldingsfrist er overskredet

Velkommen til NWK’s klubtur, som i 2021 går til Sennels ca. 10 km øst for Thisted

Her har vi lejet en hytte med godt 40 sovepladser, og der er også mulighed for at tage telt med. Hytten ligger ca. 100 meter fra vandkanten til Thisted bredning med gode forhold til både SUP og windsurf.

Vi har også klubbåden med, så hvis der skulle opstå problemer på vandet er hjælpen nær. Der kunne også blive mulighed for at lege med vandski, wakeboard og badering.
Sig gerne til, hvis du har mulighed for at tage båden med.

Hvis man lejer udstyr i klubben, så kan det medbringes på denne klubtur.

Man skal selv sørge for transport af sig selv og udstyr, eller aftale fælleskørsel med de øvrige deltagere. Det er muligt at benytte klubbens board-trailer, hvilket selvfølgelig også skal koordineres med øvrige, der kunne have behov.
Der kommer jævnligt deltagerliste ud, og du er velkommen til at melde dig på denne Facebook-gruppe, hvor der vil komme løbende opdateringer:

Alle vil blive sat på en opgave om madlavning, og ellers hjælper vi hinanden med oprydning undervejs og rengøring ved afrejse.

Man skal selvfølgelig være medlem for at deltage - men du er velkommen til at tage din familie med :-)

Tilmelding foregår herunder.

Skriv først, hvor mange voksne og børn, du tilmelder.
Vælg derefter, hvilke måltider du ønsker for BÅDE fredag, lørdag og søndag
Tager du hele pakken kommer du af med 550 for en forlænget weekend med fuld forplejning og herligt selskab
Børn (til og med det år de fylder 14) er med til ca. halv pris.

Priser - forplejning:
Fredag - voksen med aftensmad kr. 150
Fredag - voksen UDEN aftensmad kr. 75
Fredag - barn med aftensmad kr. 75
Fredag - barn UDEN aftensmad kr. 35
Lørdag - voksen mad hele dagen kr. 250
Lørdag - voksen frokost og aftensmad kr. 200
Lørdag - voksen aftensmad kr. 150
Lørdag - barn mad hele dagen kr. 125
Lørdag - barn frokost og aftensmad kr. 100
Lørdag - barn aftensmad kr. 75
Søndag - voksen morgenmad og frokost kr. 150
Søndag - barn morgenmad og frokost kr. 75

Program:
Hytten åbner kl. 17
Aftensmaden forventes at være klar kl. 19

Lørdag
Morgenmad ved 8-9-tiden, mens frokost og aftensmad vil være afhængigt af aktiviteterne.

Søndag
Morgenmad ved 8-9-tiden, hvorefter der vil være tid til lidt sejlads inden frokost og oprydning.
Hytten skal afleveres kl. 14, og ALLE hjælper med oprydning og rengøring inden afgang.

Adressen er Knudsbjergvej 76, Sennels, 7700 Thisted.

Vi glæder os til at se jer alle til en fantastisk tur

Hilsen turudvalget

Christian Neerdal & Christian Lindholst