NWK klubtur til Sennels 2022

Velkommen til NWK’s klubtur, som i 2022 igen går til Sennels ca. 10 km øst for Thisted

Her har vi lejet en hytte med godt 40 sovepladser, og der er også mulighed for at tage telt med. Hytten ligger ca. 100 meter fra vandkanten til Thisted bredning med gode forhold til både SUP og windsurf.

Hvis man lejer udstyr i klubben, så kan det medbringes på denne klubtur.

Man skal selv sørge for transport af sig selv og udstyr, eller aftale fælleskørsel med de øvrige deltagere. Det er muligt at benytte klubbens board-trailer, hvilket selvfølgelig også skal koordineres med øvrige, der kunne have behov.

Sig til hvis du har mulighed for at tage klubbåden med eller hjælpe hermed. Så er hjælpen nærmere ved problemer på vandet og der bliver mulighed for at lege med vandski, m.m. Bemærk dog at du - som altid - har ansvar for egen sikkerhed på vandet.

Du er også velkommen til at deltage i Facebook-gruppen for klubturen via LINK

Vi hjælper hinanden undervejs med mad, oprydning, m.m. undervejs og rengøring ved afrejse.

Man skal selvfølgelig være medlem for at deltage :-)

Tilmelding foregår herunder

Vælg om du deltager med måltider delvist eller på hele turen. Priser er inkl. mad og drikke (sodavand, vin/øl/drinks, kaffe/te).
Tager du hele pakken kommer du af med 250/550 kr. (barn/voksen) for en weekend med fuld forplejning og i godt selskab.
NB: barn = 14 år eller derunder.

Priser - forplejning:
Fredag - voksen med aftensmad kr. 150
Fredag - voksen UDEN aftensmad kr. 75
Fredag - barn med aftensmad kr. 75
Fredag - barn UDEN aftensmad kr. 35
Lørdag - voksen mad hele dagen kr. 250
Lørdag - voksen frokost og aftensmad kr. 200
Lørdag - voksen aftensmad kr. 150
Lørdag - barn mad hele dagen kr. 125
Lørdag - barn frokost og aftensmad kr. 100
Lørdag - barn aftensmad kr. 75
Søndag - voksen morgenmad og frokost kr. 150
Søndag - barn morgenmad og frokost kr. 75

Program:
Hytten åbner kl. 17
Aftensmaden forventes at være klar efter kl. 19.

Lørdag
Morgenmad ved 8-10-tiden, mens frokost og aftensmad vil være afhængigt af aktiviteterne.

Søndag
Morgenmad ved 8-10-tiden, hvorefter der vil være tid til lidt sejlads inden frokost og oprydning.
Hytten skal afleveres kl. 14, og ALLE hjælper med oprydning og rengøring inden afgang.

Adressen er Knudsbjergvej 76, Sennels, 7700 Thisted.

Vi glæder os til at se jer alle til en fantastisk tur

Aloha, turudvalget

Christian, Christian & Ebbe