NWK Poolparty 2024

Kære NWK Pelikan medlemmer

I inviteres hermed til NWKs første POOLPARTY lørdag d. 22. Juni 2024

Bestyrelsen har lagt sig i selen til en kanon sjov og lidt anderledes klubfest, og håber I har lyst til at være med, så vi kan lære hinanden at kende på kryds og tværs af SUP og Windsurf, og sammen ha’ det grinern og hyggeligt i festligt lag.

Programmet lyder som følger:

16:00: Velkomstdrinks og holdinddeling
16:30: Battle of the wetsuits (holdkamp med udfordringer på land og vand - alle kan være med)
18:00: Omklædning, hvis man er til det
18:30: Spisning - alt godt på grillen + tilbehør
19:30ish: Præmieoverrækkelse og fortsat fææææst med fri bar

Herefter er der lagt op til festlige indslag, beerpong, shufflespil, bob, gode snakke og måske endnu et dyp i "poolen" under stjernerne. Byd gerne ind (vi drømmer om åndssvage lejlighedssange, klub-kahoot og alt godt fra medlemmerne).

Baren vil være åben fra start og bestå af diverse drikkevarer, herunder fadølsanlæg og en klubklasiker - irsk kaffe.

Ud på natten tændes grillen til dem, der i mellemtiden er blevet småsultne.

Prisen er holdt på et minimum, idet klubben yder et tilskud til festen. Således er prisen 250 kr. pr. person, mad og fri bar inklusiv.

Medbring badetøj og håndklæde.

Tilmelding sker via Klubmodulet og fristen er onsdag d. 10. Juni 2024.

Vel mødt!

De bedste SUP'n Surf-hilsner