SURF/SUP DK - SUP TOUR #2 - Lynæs/Rørvig

Velkommen til det 2. stop på Danish SUP Tour 2023. I samarbejde med Lynæs Surfklub og Lynæs Surf Center er vi klar med ægte sommer surfvibes i et spektakulært kombineret langdistance og technical race event. Ta' endelig venner, familie og bekendte med til Lynæs og nyd en dag i de skønne omgivelser.

SURF/SUP DK vil til denne event afprøve et nyt format hvor vi kombinere langdistance med technical racing. Konkret betyder det, at du som deltager først du padle ca. 7 km. fra Rørvig til Lynæs, efterfulgt af et technical race i Lynæs på ca. 4-5 km.

Mere information om eventen og link til tilmelding vil blive gjort tilgængeligt i starten af 2024.

Tilmeld dig her i klub-modul, så vi kan evt. lave en fælles klub-tur

15.06.2024
15.06.2024 kl. 08.00 - 15.06.2024 kl. 17.00