201 Tirsdag - Windsurfer 1 & 2 (Forår 2024)

Praktisk information

Tidspunkt: Tirsdage kl. 17.00 - 20.00 i perioden maj - juni (8 uger - se nærmere detaljer i eventet)

Pris: 500 DKK

Instruktører:
Dennis Jakobsen
Steffen Titken Haferbier
Jannie Thomsen

Krav: Deltagelse forudsætter medlemskab, og at du kan svømme 300 meter.

Udstyr: Deltagelse inkluderer alt udstyr (sejl, bom, board, våddragt, vådsko, og vest), samt undervisningsmateriale. Det vil sige, at NWK stiller disse ting til rådighed, og deltageren skal derfor kun medbringe håndklæde og badetøj.

Vigtig information:
Svømmetest: Ved første kursusgang vil alle deltagere blive bedt om at svømme 300 meter i Limfjorden iført våddragt, vådsko, og svømmevest.
NB: Selvfølgelig under opsyn af de tilstedeværende instruktører, der også vil være synlige i klubbåden.

For yderligere information kontakt: surfskole@nwk.dk

OBS: Deltagelse i surfskole giver adgang til at leje klubbens udstyr til 1000,- for en sæson (200,- rabat).
Du booker udstyr på Klubmodul og sender efterfølgende en mail til kasserer@nwk.dk med besked om at du deltager på skolehold. Så vil de 200,- blive refunderet.

Beskrivelse af Windsurfer 1 (Diplomsejlerskolen)

”Windsurfer 1 & 2” er et forløb, hvor du bygger på de færdigheder du har lært på windsurfing 1. Forløbet inkluderer undervisning, lån af skoleudstyr i undervisningstiden, samt undervisningsmateriale.

"Windsurfer 1 & 2" er også et forløb til begynderen, hvor du lærer de mest basale færdigheder, som en windsurfer skal kunne. Du får de første erfaringer med windsurfing og du bliver en del af klubbens miljø sammen med andre sejlere og instruktører.

Det forventes at du deltager aktivt i hele forløbet.

Diplomet giver efterfølgende mulighed for:

• Videregående niveau
  • Leje klubudstyr